WzD6 deszcz jak ulał!

Spotkanie motocyklowe na Zamku Karolat w Siedlisku

W miniony weekend odbyła się 6 edycja naszej flagowej imprezy podróżniczej pt. „Wakacje z Duchami”. Organizujemy ją na zamku Karolat w Siedlisku, zawsze w pełnię Księżyca. W tym roku, pomimo niesprzyjającej aury, była jedną z najbardziej udanych. Frekwencja dopisała (już dwa tygodnie przed terminem musieliśmy zamknąć zapisy), nawet na wielogodzinną wycieczkę krajoznawczą w deszczu pojechało z nami ponad 50 osób. To świadczy o charakterze odwiedzających nas motocyklistów!

Wycieczka krajoznawcza – pogranicze lubusko/dolnośląskie

Wielki szacun dla wszystkich, którzy pojechali z nami na wycieczkę „prosto w paszczę rekina”. Było prawie pewne że będzie padać, a i tak pojechaliście! Mamy nadzieję, że mimo wszystko Wam się podobało, bo było trochę improwizacji. Ze względu na pogodę pominęliśmy drogi szutrowe, a z powodu samochodowej stłuczki na trasie, odwróciliśmy jej przebieg.

Kolejne atrakcje na naszej trasie, to pałac w Krzydłowicach, pomnik Ludziom Ziemi w Jerzmanowej, pałac i źródełko św. Jakuba w Jakubowie oraz opuszczone domy we wsi Żukowice.

Wakacje z Duchami

Wieczorem obejrzeliśmy mecz siatkówki Polska-Słowenia oraz – gwóźdź programu – slajdowisko z relacjami z podróży motocyklowych. Były też rejsy galarem po Odrze, nocne zwiedzanie zamku przy świetle tradycyjnych pochodni oraz przepyszne pieczone udźce przygotowane przez naszego klubowego kucharza Romana. Wszystko zagrało jak należy. Nasza ekipa Motozwierzyniec po raz kolejny stanęła na wysokości zadania. Dziękujemy wszystkim gościom i zapraszamy na kolejny nasz event!

Podziękowania

Olbrzymie podziękowania należą się p. Giuliowi Piantini, który udostępnił nam swój zamek, a także Lubuskie za wsparcie finansowe, firmie TAKO – Galeria Smaku za pyszne kiełbaski, GOKiS Siedlisko za stoły, a piekarni Jan Fijoł w Siedlisku za pieczywo. Nasz eTraper.pl – jak co roku – wynagrodził podróżników nagrodami turystycznymi 😉

Galeria

Galeria zdjęć w większej ilości i rozdzielczości – https://photos.app.goo.gl/YbErNFaerPbk5MZg9

Informator

Naklejka

Opinie z Facebooka;)

Waldemar: Q Nowej Przygodzie 🤠🐺🐺🐺Są zloty , z których niewiele się pamięta 😉🍻i takie , które pamięta się do końca życia : Wakacje z Duchami 6 – Grupa Motozwierzyniec

Marcel: Oraz takie zloty o których się opowiada innym, ten do nich należy. Było super. Organizacja na najwyższym poziomie. Jeszcze raz dzięki i do zobaczenia na kolejnych i w trasie. Wino kupione i dowiezione w całości.

Zbyszek: Brawo grupa za wszystko a pogoda jest zawsze tylko ,,,,, ,,,,,,,,, najważniejsze że jest miła atmosfera i wspaniali ludzie na duchach pozdrawiam

Maciek: Nie się nie zmieniło – poziom jak zwykle wysoki. wielkie dzięki, tak trzymać 💪

Katarzyna: Zazdroszczę…Mimo pogody, atmosfera gorąca 🔥🐖 palce lizać ponoć…😎❤️🏆

Piotrek: Potwierdzam,było zacnie!👍

Żelazny Most

Podczas wycieczki przejeżdżaliśmy obok wielkiego nasypu ziemnego za którym kryje się największy w Europie zbiornik odpadów poflotacyjnych „Żelazny Most”. Są to resztki po wypłukaniu miedzi, złota, srebra i innych pierwiastków wydobytych z wnętrza ziemi. Pozostały w nim jeszcze – najcenniejsze – metale ziem rzadkich, do odseparowania których jak dotąd nie było opłacalnej technologii. Być może to wielkie jezioro odpadów dzięki nowoczesnej technice wkrótce zostanie przefiltrowane ponownie. Wysokość nasypu miejscami ma wysokość 15-piętrowego budynku. W razie jego przerwania okoliczne wioski zostaną zalane w przeciągu kilku minut, dlatego wokół znajduje się wiele dróg ewakuacyjnych po których jeździliśmy podczas wycieczki. Obiecałem Wam wrzucić filmik z widokiem „jeziora” z nasypu. Widok niczym z gier postapo!

Danek Opublikowane przez:

Bądź pierwszą osobą, która zostawi swój komentarz